Javisst är det lördag!

Mysbelysningen åker alltid på när man kliver upp på morgonen.
Lite snö hade inte skadat...som ni ser är det grått och trist här i skåneland.
Men vad ska man göra?

Natten har varit jobbig, någon sömn blev det inte så mkt av dock, benet lever sin egna värld...en värld fylld av smärta. Det som kändes så bra igår förmiddag, förvandlades till det onda. Why me? Vaknade iallafall med att tänka, -Hur jobbar jag idag?...Men kom på till slut att det var ju äntligen ledig helg! Sånt kan göra en på bättre humör.

Idag ska vi inte göra nått märkvärdigt, ska plocka lite här hemma. Och ikväll ska vi iväg på födelsedagsfest hos våra grannar, nått som vi ser framemot. Problemet är bara att jag vet inte vad jag ska ha på mig, det är inte mkt som passar längre, men men nån trasa ska man väl hitta???


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Är du svullen om benen på dagen? Jag anv stödstrumpor och jag rekommenderar det verkligen. Det är inte bara gamla tanter som har det underbart när de satt på. Jag ar 2 par som bara ligger om du vill prova. Prata med Kicki så kan jag lämna över dem på mån när vi ska in till K-stad. Kram Ulle

2009-12-05 @ 11:03:54
Postat av: MR

Nej det är jag inte, men jag kan höra av mig ifall det ändrar sig. /Malin

2009-12-08 @ 11:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0