Ischias/foglossning?

Godmorgon fredag...Min barnmorska var inte där på mottagningen idag men jag försökte få hjälp av henne i receptionen. Men det var inget hon kunde garantera så jag får vänta till nästa vecka när Margit är där.
Känns "lite" bättre idag faktiskt, ska ta en värktablett denna gång, försöker undvika sånt just nu. Men det kan hjälpa till att slappna av kanske?...Men iallafall så sa hon jag pratade med att det lät mer som ischias, än foglossning. Har ju inge ont i magen och det är ju huvudsaken att h*n mår bra där inne.
Kan jag säga det fler gånger att vi längtar varje dag efter Ul.?? Vet att jag skriver det i varje inlägg typ, men jag måste bara! Då får man se att det är ingen "groda" längre =) Utan vårt barn ♥ får vi se där inne!
Det blir ju en bekräftelse för Johan med, han upplever ju inte det jag gör, han får bara en mer tjatig och klängig fru istället...Skämt och sido, så jobbig är jag inte, hihiih.

Nu är det dags för frukost.


Kommentarer
Postat av: Julia

Förlossningshandboken ser ut såhär http://www.prisjakt.nu/bok.php?p=1045869 :-)



Hoppas du snart får reda på vad det kan vara. Men kanske ett bälte kan hjälpa ändå, din mage kommer ju växa och belastningen bli större med den. Håller tummarna för att du ska komma på bukt med det. Vi ses i eftermiddag vännen!

2009-12-04 @ 10:06:14
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

nytt lösen

2009-12-04 @ 10:10:43
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0