Idol final 2009

Tillbaks till nått roligt istället. Efter jobbet igår körde jag hem och där väntade Mona och Martin. Johan hade lagat en god kycklinggratäng som vi smaskade i oss och därefter var det dags för Idol final 2009
Det stod mellan Erik och Calle. Har inte följt idol varje fredag dirket men det kan vara kul att se hur finalen kan gå, Calle är ju ändå från Kristianstad. Men det blev som jag trodde, Erik vann, men med hur mkt procent vet jag inte för programledaren sa inget.
Men båda var skitduktiga och Calle kommer komma långt iallafall.
Vinnarlåten, Higher har växt mer och mer för mig och jag gillar den skarpt.



Kvällen blev jättetrevlig, men jag blev väldigt trött på slutet så jag nästan kunde sitta och sova. Men vid ett fick vi krypa ner, men det är inge vidare innan jag somnar, då vänder jag och vrider mig tills jag hittar nån bra ställning där det inte gör ont och somnar. Men jag vaknar lätt flera gånger per natt då jag får stånka och stöna för att det gör ont i rumpa/ben. I morse var det drygt, det är därför jag sitter här, en timme innan man ska egentligen gå upp. Har suttit lite på min varma gosiga vetekudde och satt på bältet. Så förhoppningsvis ska man klara av denna dag något bra.
Ha en skön helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0