Helgen - 4:e Advent

Min dator håller på att lägga av helt tror jag, den är så seg att man får gråa hårstrån. Då menar jag mer än 20-30 minuters väntan. Tur vi har två datorer, iallafall så ska vi ordna upp Johans dator så jag kan få den istället, minnet är nog så mkt bättre på den.

Annars är allt "bra" här hemma, har haft det fullt upp och därmed dålig uppdatering. Få se hur det blir i julveckan. Kanske inte så mkt bättre då heller.
Vi längtar att det ska bli tisdag så man kan styra bilen upp mot norr. Kul att det blir en vit jul, man få mer julstämning då.

Igår hände det inte så mkt på dagen, jag sov mest för jag var helt färdig, vid 17-tiden körde vi hem till Johans mormor och morfar för att äta julbord, vi träffar ju inte dom över julen så dom ville bjuda hem oss. Det blev en perfekt kväll med god mat och mysig stämning. Julbord är aldrig fel. Mätt blev man så man fick lägga sig i soffan en stund. Vi bytte julklappar, tänkte vi kunde spara det till julafton men det blev inte riktigt så utan vi öppnade dom när vi var där. Efter 23 begav vi oss hemåt igen, det snöade rätt rejält så sikten var inte den bästa, men hem kom vi.

Idag var jag uppe med tuppen, har plockat undan här hemma, tagit fram en del av packningen. Så lite förberedd är man. Snart ska vi bege oss till Tollarp igen för att åka hem till en av Johans faster för att göra lite julbak.
Kommer inte kunna stanna så länge för vi ska vidare till svärföräldrarna. Så denna helg är snart förbi. Sen är det bara måndag kvar, härligt!

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0