Härligt

Det är helt sanslöst hur underbart det känns att få veta att pyret mår bra där inne...som vi längtar att få träffa dig.
Tack snälla för de gulliga kommentarerna och sms!

Efter ultraljudet i morse, åt vi frukost på Boulevard vid willy´s...men fy vad vi blev besvikna på sortimentet och hur dåligt påfyllt det var, inte kommer vi tillbaka! Iallafall blev det att köra till stan igen för vi ville att affärerna skulle öppna så vi kunde ordna med dom sista julklapparna och Johan skulle till Af. Slutade med att vi gjorde bara det sistnämnda. Handlade på Willy´s och sen hem. På eftermiddagen körde jag till massören i Tollarp, men jag kände direkt ingen skillnad efter hon hade knodat, så det känns väldigt tungt.
    Körde förbi J och F´s nya hus för kanske kanske skulle dom vara och renovera lite, men icke. Tog upp telefon och chansade stort på om Julia var hemma, det var hon inte med hon var på väg hem. Så det slutade med att jag hälsade på henne, vi kollade barnvagnar , fikade och pratade om allt.
Det var verkligen toppen!

Nu på kvällen har jag "städat" lite i köket och gjorde äntligen mitt julgodis. Det är nog bara jag som gillar mandelmassa i hela världen, så det julgodiset får jag har för mig själv :P Fine by me. hihihih.

Nu väntar sängen tror jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0