Dan före Dopparedan

Vägen upp igår gick bättre än förväntat. Kände inte av så mkt av ben och rygg (skönt)....sen var vägarna väldigt fina, det var dom 20 sista milen som det blev mer vinterväglag, isigt. Snö finns det verkligen i hela landet =)
Väl hemma hos föräldrarna, mötes jag av en glad mamma. Så härligt att få komma hem igen.

Idag var Johan och jag till stan, redan när butikerna öppnade kl 10. Johan ville så gärna ha en julskjorta tills i morgon, med hans rådjursögon, kunde man inte säga nej. Hittade en superfin röd skjorta och till och med en ny slips. Svart med silverstjärnor.
Jag fann med en juldress, en klänning. Efter nästan 2 timmar på stan så sa jag stopp. Jag hade sån värk att jag ville bara hem. Det gick sakta sakta till bilen, men skönt var det att sätta sig. Håller alla tummar att det vänder snart. Väl hemma åt vi lunch med mamma och sen hjälpte jag till så gott jag kunde med att klä granen. Somnade på soffan gjorde jag med =)

Nu väntar vi på att pappa ska sluta, sen blir det en god middag.
Imorgon kommer det vara fullt ös från kl 13 då vi ska hem och fira jul hos farbror. Älskar jultraditioner.

G O D J U L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0