Bebiskläder

Igår var jag ledig och då bestämde jag och Malin för att kika lite på mellandagsrean.
Men det var ingen höjdare direkt, jag var inte ute efter nått särskillt. Mammakläder och nått till pyret var det bara.
Det var lagomt med folk och det var skönt. Men det tog inte lång tid innan jag var helt färdig av en stund gående. Sittplatser i butiker finns det verkligen inte gott om! Dum som jag var, hade jag vinterjackan på mig med, så varm blev jag. Det var kallt ute men man gick mer inne än ute, det kommer jag inte göra om igen iallafall.
Efter en och halv timme och jag var slut så gick vi till Fenix och fikade. Jag måste säga att jag blev förälskade i det fiket, stämingen var helt underbar, maten var så färsk och god och personalen var supertrevlig. DIT, ska jag gå ofta. Sa det till Malin att man gör detta allt för sällan. Bara sätta sig ner och fika, prata och kolla lite på alla människor.

Kom hem med 2 plagg till pyret, DOM första kläderna vi har köpt ♥
Den till vänster är från HM och den andra är Kappahl båda är i 62. Har fått massa av ena svägerskan och dom är i 56. Ska avvakta att köpa på oss kläder. Eftersom vi får låna så kommer det kanske bara bli liggande. Det är ju bara att köpa mer när man väl ser att det inte räcker.
Vet att det går mer åt killhållet, men det är supersvårt att hitta nått neutralt, men blått kan tjejer med ha, och nu var det på rea med så vad gör det??

Detta fick vi med oss hem av svägerskan. Det är så roligt att dom med går i blått. För igår när vi var hemma hos Malin och Tobias på lite eftermiddagsfika så blev jag spådd. Vilka kön och hur många barn det blir i framtiden. Resultatet var Kille, Kille och Tjej. Så vi får väl se om det stämmer om några månader. Häftigt var det iallafall.


Kommentarer
Postat av: Johanna

min pappa spådde mig och det visade pojke, samt Sandras mormor och även hon fick det till pojke så jag tror helt klart på det!! : )

2009-12-30 @ 19:49:37
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Julia

Jag blev också spådd, fast av Andrés mormor. Hon har haft rätt med alla barnbarn etc. Hon hade fel en gång men spådde flicka på mig och se där hade hon minsann fel igen ;-) så det är nog lite hur man vågar tro på det där. Men på dem flesta stämmer det ju.



Kul och se dig igår min vän, men det jobbigt att se att du har så ont. Ses snart igen. <3

2009-12-31 @ 07:19:12
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0