21 December - 3 dagar kvar

G O D J U L

Det blev att jag fick Johans gamla dator, han köpte en ny för inte så längesen. Han hittade skada på hårddisken, så det var lika bra att byta. Han förde över allt och nu har jag en dator som är sjukt snabb jämfört med den gamla. Tur man har en man som är IT-tekniker, för jag fattar ingenting. =)

Idag ska jag stänga butiken, sen är det jullov för min del, pratade med mamma precis och det ska bli otroligt skönt att få komma upp till Dalarna igen. Har lite att förbereda men förhoppningsvis kan Johan ordna det medans jag jobbar.
  När vi kommer hem till skåne igen har vi bilen full med bebissaker, kan man bli mer lyckligare! Vi var hem till Johans syster och kollade deras nya hus och vad man blev sugen på att ordna kontoret här hemma efter man varit där. Dom hade hittat ett supermysigt hus och man kan inte bli mer än avundsjuk. Nej hur var det där att vinna pengar så man kan börja leta hus???
Vi trivs bra här med så vi får se när den dagen kommer.


Kärlek! 2 ska bli 3 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0