10 December

Idag är det namnsdag för min del, alltid på Nobeldagen =)

Jobbade morgon idag och sen var det bara att skynda sig att hämta Johan på CSK, han hade besökt fd. arbetskollegorna. Väl hemma var det mat på schemat och sen lite städning av kök. Blir så lätt oreda där av någon konstig anledning. Sen byta om och köra till Julia och därav vidare till våra bossar för lite glöggkväll tillsammans med kollegorna.
Blev en kanontrevlig kväll, trivs verkligen med Julia och nu har jag så många saker att prata med (båda gravida), det roliga är att det blev massa babysnack med de övriga med.
Det bjöds på minipaj och det var ostbricka, glögg mm. Gott gott var det verkligen. Vi lekte julklappsrim och det var sköj, min första tanke var att jag ville ha med Johan vid min sida, han är BÄST på allt som har med ord-bildning att gör.



Idag är det bara 14 dagar kvar till Julafton.


Kommentarer
Postat av: Julia

Du är söt, jag trivs jättebra i ditt sällskap också. Kan man göra annat? :-) Jag blev också förvånad över att baby-snacket tilltalade fler, lite roligt. En supertrevlig kväll!



Vi ses om några timmar <3

2009-12-11 @ 07:31:21
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0