Våran söndag i bilder.

I söndags hade vi en lugn dag tillsammans. Vi bestämde oss för att käka lunch på House of bagels. Hade ändå ett par ärrenden på stan och ett besök på Bagels tackar man inte nej till. Så här kommer vår dag i bilder!

På väg mot stan.

Väntar på maten, vi är verkligen superhungriga.

My love!

Maträtten Hope, pasta med kyckling

mmm inget kvar här inte!

En Mycket mätt kvinna!
Gjorde en vända in på HM där jag hittade en ny mascara och eyeliner. Tanken var att vi skulle växla pengar men automaten funkade inte så vi får ta det på tis eller ons.

Sen var det vidare till Maxi för lite handling.

Upptäckte en ny bok, tyckte jag kände igen författaren, det var när J sa vem det var som jag komihåg. Twilight!

Självscanning är så nimt!

Min snygga man!

Väl hemma igen åkte matvarorna in i skåpen.
Det var vår för och eftermiddag. Mysigt hade vi!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Jaså? Hon kommer med en annan bok nu? Den borde man kanske ta och titta närmare på..

2009-08-31 @ 12:45:25
URL: http://floppimig.blogg.se/
Postat av: MR

Ja, hon har visst det. Kul , nu fick jag nått att läsa på semestern =)

2009-08-31 @ 13:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0