Man får inte alltid det man vill!

Snart är det dags för jobb och idag känner jag inte direkt för det. Nu är det endast i 5 timmar men det är främst vägen dit som är dryg, väl på jobbet är man i gång som inget annat.
    Har iallafall suttit med mina nya "planeringslistor" nu på förmiddagen och allt verkar lovande. Nu ska jag bara inte packa ner för mkt kläder som jag gjorde sist. Problemet är att jag har mer kläder nu än sist och det är ju främst till för denna resan så man vill ju använda det man har köpt. Får ha lite provning här hemma för att testa vilka som känns bäst.
Tjejproblem :P
Denna veckan kommer vara fullspikad med jobb, födelsdagsbowling, kanotutflykt mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0