Sol i sinnet!

Ligger ute i trädgården och bloggar för första gången. Det blev en toppen dag idag med. Och det tackar vi för. Jobbade mellan 9-14 och det gick så fort att jag hann knappt reagera.
Så nu tar jag det lugnt med att ligga på solsängen och glassa!
Brännde mig lite ansiktet igår, men jag kände inte av det förrens man kom in och då var det redan försent. Så idag blir det bara ben att bränna på!
Ska iväg ikväll tillsammans med Jenny o Fredrik för att gå ut och äta. Och var det blir har vi inte bestämmt än men nått mysigt ställe ska vi nog hitta på.

Nått paket kom inte fram igår, måttligt besviken man blev. Så måndag då får jag hoppas! Det blev verkligen en miss av mig, men det är nått jag ska lära mig av.
Just när det är nått man ser framemot!

Imorgon är det bara en vecka tills vi har Bröllopsdag. Ett helt år har gått sen vårt underbara bröllop ägde rum. För oss blev det ett sagobröllop. Allt klaffade som vi hade planerat och det bjöds på många fina stunder!
En fantastisk dag! Blir alldeles rörd bara jag tänker på det!
Mr and Mrs Rönn forever ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0