Restaurang!

Kvällen igår var så mysig som den kunde bli. Vi gick på Martini och käkade mat, som är ett säkert kort enligt alla oss. Dom är verkligen superduktiga, serviceinriktade till max. Igår testade jag ungsbakad laxfile och jag kanske hade lite för höga förväntningar. För allt annat jag har testat har varit gudomligt men denna gång var det inte lika bra. Så jag ska hålla mig till kött istället.


Me and my love!

Därefter körde vi hem till oss och satt på altan och snackade.
Vi bjöd på efterrätt, "Cheesecake i glas" hette det. Har gjort det innan men det ska egentligen vara med bär av någon sort. Men vi testade med vattenmelon och vindruvor istället och det gick hem!!! Så smarrigt.


Sött!


Tänk om några veckor så sitter vi ute varje kväll i Grekland och käkar gott en hel vecka. Längtar varje dag!
Nu ska jag ta och äta frukost. Dags för jobb om några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0