Kläder i massor!

Jag är så glad! Allt utom en klänning passade, men en större storlek är på väg redan för jag blev så kär i den. Så himla roligt att det passade så bra. Förr hade jag verkligen problem med att hitta kläder. Men nu med mindre storlekar så är det verkligen kul att shoppa! No more FAT!
Kan visa lite vad jag beställde.

*Vita klänningen gillade jag, men det blev lite mkt bröst :)
*Topen är verkligen sommrig.
*Gröna klänningen, liknar turkost på bilden, såg ut som ett nattlinne på mig men den kan passa som strandklänning nu när vi åker.
*Vita tunikan var väldigt enkel
*Tubklänningen-gillar verkligen mönstret, it´s a keeper!

Klänningen som jag skickade tillbaka visar jag inte just nu för om jag hinner få den innan fredag så ska jag ha den på 25 års festen på lördag, om den sitter bra vill säga =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0