GAH!

Idag kör jag linne och kjol, solen lyser och jag fick härliga sommarminnen. Snart stiger vi in i september månad och jag hoppas att vi kan få en bra avslut av denna sommaren innan hösten börjar visa sig med småsteg!

Har kollat runt lite på bloggar och jag blir helt knäpp på hur vissa tjejer är. Snacka om att vissa är dumma! Dom gör verkligen allt för att bli lite k ä n d a. Lägg ner istället. Det är sååå pinsamt, hoppas verkligen att dom inser det snart!

Har nått i mitt huvud som jag verkligen inte kan släppa. Och detta gör att jag inte får nån motivation att ta tag i vardagen.
Det går bara inte att få det att försvinna. Man blir påmind hela tiden.
Kanske man kan få ett svar inom en snar framtid men snälla låt det gå fort!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Men gumman, de sista raderna låter allvarligt. Ring om du känner för det, jag lyssnar. Hoppas det inte varit jag som varit för hård i mitt ordval mot min bror eller ngt. Vet hur jag kan vara...

2009-08-19 @ 16:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0