Ny mascara

Godmorgon Måndag!
Helgen har varit så mysig, jag och Johan har hittat på så mycket tillsammans. Kul har vi haft! Så det känns toppen. Nu ser vi båda framemot resan som är om ynka 3 dagar. Jag som inte ens har börjat packa än! Vad är det för fel liksom. Men jag ska göra det nu innan jobbet börjar, antar att vi har varit så upptagna med att göra saker tillsammans så packningen har kommit åt sidan.

Igår gick vi in på HM för att kolla om dom hade solfaktor, visst hade dom det men i dyraste laget plus att dom inte hade dom  vi ville ha. Men jag behövde ändå en eyeliner.
Hittade även en mascara som jag ska testa.
L´oréal Telescopic.
Har aldrig använt den innan, så vi får se om den är bra eller inte.

Solfaktorn hittade vi på Maxi istället, vilken skillnad det var i pris. Det gäller att hitta rätt!

Idag är det verkligen mulet och trist ute, regnet kommer nog när som helst. Det blir perfekt att lämna Sverige för ett varmare land =)
Bli lite brun igen, man är likblek redan.

Hoppas ni har haft en bra helg. Vi ses.


Kommentarer
Postat av: Lisette

Det är ju även så att det är skillnad i kvalite på solfakorn. Mina köper jag på nätet. Med alovera och döda havssalter. Och de är garanterat dyrare än de på hm.. Men sen iof så har jag aldrig testat ngn annan än den.. Så vem vet, jag kanske har fel?

Ha så trevligt på resan!

2009-08-31 @ 12:43:37
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0