Helgen!

Det har blivit lite frånvaro här i bloggen men helgen har varit fylld av massa roliga händelser.
Johan skulle ha lan här hemma så jag ville hålla mig där ifrån så mycket jag kunde. Därför bestämde jag och min svägerska att vi skulle göra nått på lördagen och sen kunde vi äta middag och dricka vin på kvällen. Toppen blev det!
På förmiddagen blev det att vi körde till Nova i lund för att shoppa lite, plus att jag skulle få göra mitt premiärbesök där!
Det blev att vännen Mona hängde på med, hennes karl var ju också med på lanet, så vi hade alla nått att roa oss med medans dom ugglade framför datorerna.

Man kan ju säga att shoppingrundan blev stor succé!
Hittade en supersnygg tunika/klänning på Lindex. Det fanns bara 2 stycken kvar och gissa vad glad man blev när den som fanns i min storlek passade! Happy!!!
Det blir superbra med svarta leggings till.
Sen blev det lite fynd på gina tricot, och bik bok. Linnen så klart! Har en tendens att dras till dom =) Sommaren är snart över så det kanske inte blir jättemycket användning men sen slog det mig att en Greklandsresa väntar om någon vecka =) Då åker dom så klart med!
Vet inte hur många timmar det blev vi gick i alla dessa affärer det fanns. Mysig shoppning dag fick vi minsann!
Det var inte alls svårt att hitta dit heller så fler shoppingtillfällen kommer det bli där!


Här har vi dom, det randiga och turkosa hittade jag på gina, har ett mörklila också men det använder jag just nu. Och det prickiga är från Bik Bok.

Nått annat som jag köpte var dessa på Bolagret. Fick ett godkännande av maken också, annars hade jag inte satt upp dom. Dom var inte dyra så det hade inte gjort nått. Fräna var dom ! Dom ska upp på toadörren.


Efter vår långa shoppingtur körde vi hem till Jenny och där bjöds det på underbar middag och vin. Vi satt och pratade om allt som fanns att prata om och det gav mig mycket tankar på områden som jag inte har ifrågasatt nått om. Så det blev en intressant kväll. Efter midnatt var alla tre ganska trötta så vi intog våra sovplatser och somnade ganska fort efter det.
Framåt elva på söndagen körde vi hem, egentligen skulle vi iväg och bada på förmiddagen men jag vill bara hem och ta det lugnt.
På vägen hem stannade jag en snabbis på växthuset och köpte mig nya blommor till framsidan och där ramlade det ner en ny diskmedelpump i kundkorgen. Så nu har jag en komplettserie av Cult design i köket och jag älskar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0