True Blood

I lördags tog jag och J en lång sovmorgon! Till frukost fick J testa min smoothie och jag tror han gillade den=) Uppäten blev den iallafall.
Därefter började vi kolla på mer avsnitt av True blood. Vi tok gillar serien. Dom har verkligen gjort så man måste fortsätta kolla =) Man var lite tveksam i första avsnittet men nu är det helt annat.
Vi skrattar åt varandra när vi härmar Bill, -Sookieeee, hhahha. Interskämt på långa vägar!

Sen kan man göra nått annat än skratta när Alexander Skarsgård pratar svenska och dom påstår att det är kambodjanska!
Vid 13.30 var det dags för mig att köra till jobbet. Och när jag kom hem igen hade vi besök. Mona och Martin kom över så vi beställde pizza och kollade på film tillsammans. Vid 01 körde dom och jag damp ner i sängen och när det var dags att kliva upp 06.45 i söndags var det ganska segt att öppna ögonen kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0