Supernöjd

Har testat mascaran och jag är jättenöjd! Borsten är toppen, liten och den ger snygga fransar.
Kul att det var en lyckoträff! Kommer att fortsätta med det märket i framtiden.
Har nu på förmiddagen plockat fram det mesta som ska ner i resväskan. Ska tvätta det sista imorgon så jag får med mina favoritkläder. Sen ska det bli kul att få se hur mkt det blir denna gång. Ska försöka att gallra ur linnen som jag troligtvis inte kommer hinna använda.
Pass och flygbiljetterna ligger framme. Känns helt otroligt att nu är det snart dags. Det har varit långt bort innan men nu är det faktiskt dags. Är det inte härligt? :)

 

Kommentarer
Postat av: Lisette

Vad kul att du gillade mascaran! ska kolla upp den nästa gång jag är in the town för jag är i jakt efter en ny =)

2009-08-31 @ 14:10:14
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0