Ständigt!

Godmorgon - Idag var det med segt att kliva upp, vet inte hur många ggr jag har snoozat. Ändå la vi oss ovanligt tidigt. Men jag har tankar som maler ständigt! Det har verkligen blivit skitjobbigt att s t ä n d i g t har det i sitt huvud. Det har nästan blivit maniskt istället. Just därför måste jag har nått att göra för att förskingra tankarna.
Jag och maken ska kanske i väg imorgon och bowla lite ♥ Göra nått som vi inte brukar göra så ofta.

Har bytt tid idag med, en kollega ville vara ledig på eftermiddagen så istället för 7.45-12 så jobbar jag 12-18. Men jag har känslan av att den tiden kommer gå väldigt fort.
Har massa jag kan göra för att tiden ska gå. Sen är jag ledig imorgon och det är ju rätt skönt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att det inte är något allvarligt som snurrar runder i huvudet på dig och att du haft en bra dag på jobbet. Kram

2009-08-20 @ 22:28:33
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0