Redan torsdag

Hej torsdag!
Idag är det fullt på schemat. Har varit uppe en stund och duschat, letat kläder tills i kväll och ätit frukost.
Efter många plagg hittade jag några gamla trasor jag kan ha på mig. Sen är det jobb till 18 och direkt efter det ska jag hämta Johan och sen snabbt till Näsby Bowling. Men kul ska det bli.

Igår fick jag blommor av snälla D. Jag och Sanna blev helt paff varför vi skulle få det!
Man blev jätteglad så klart. Dessa valde jag!


Dom är så vackra! Alltid lika fint och "fäska" blommor stående här hemma!
Nej nu ska jag göra lite mer här hemma. Får se om jag uppdaterar nått från kvällen.
Ha det topp!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hahaa.. Man läser vad man vill läsa.. När jag läste "Efter många plagg hittade jag några gamla trasor jag kan ha på mig." Så läste jag "Efter många plagg hittade jag några gamla trosor jag kan ha på mig.". Jag bara "-Hmmme, okej? Skulle det vara en pik på att du kan ha dina gamla kläder nu när du gått ner i vikt?" Hahaaa... Jag var tvungen att läsa om meningen ett par ggr.. Och såg att det var inte du som var knäpp utan jag.. Hahaaaa..

2009-08-27 @ 10:54:44
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0