Ny vecka

Helgen är över, jag och Johan har haft fullt upp.
Igår slutade jag jobbet kl 14. När jag kom hem så var det dags att ta tag i trädgården som inte har fått ett lyft på flera veckor. Så igår klippte jag gräset, trimmade kanterna, krattade, rensade ogräs i rabatten, rensade vid kantsten mm mm.
Nu ser det mycket bättre ut igen och nöjd är man av att man gjorde allt det. Vädret var på topp så bättre tidpunkt fanns inte.
Vid 17 tiden gjorde Johan iordning maten och vi åt och kollade på ett par avsnitt av True Blood.
När klockan hunnit blivit närmare nio, orkade jag inte mer utan somnade i soffan och var däckad.
Vid 23 vaknade jag och gjorde mig klar för sängen.
Innan vi släckte, tog vi oss en titt på Taxfree på internet. Min parfym som jag ville ha hade dom inte ens, så jag får kolla efter den på flygplatsen istället. Men en bag in box och ett minipaket fick det bli på utresan. Annars fanns det inget som lockade oss två.

Ny vecka igen och snart är det dags att börja packa väskan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0