Man/Kvinna

Satt upp dessa igår och det blev rätt bra, roliga är dom.
Man kunde klistra upp hela figurerna men det vågade jag inte, för det är inte kul om färgen följer med när man vill ta bort dom. Så jag använde häftmassa istället. Inga märken what so ever! Gött!
Nu kan våra gäster inte missa var toaletten är, hoppas jag =)

Idag hade jag min drömtorsdag, arbetstid 7.45-12. Men detta gäller bara en gång till sen får jag ett nytt schema.
Helt underbart väder är det ute med, kroppen är fylld med ny energi och det känns så otroligt härligt!
Nu ska jag sätta igång med allt jag ska göra med ett leende på läpparna.
Eller ska jag passa på och sola???

Nått av det blir det.
Ha en toppen torsdag och håll era tummar att mitt ellospaket kommer idag eller imorgon, för jag vill ha det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0