Lunch

Lunchen Johan gjorde igår var en av dom bästa. Ugnsbakad lax och grönsaker!. Supergott var det och väldigt enkelt att göra.
Det var verkligen en hit!
Är uppe för jag kunde verkligen inte somna om, har legat och skruvat mig i snart en timme och det blev inte bättre.  Kom inte i säng igår förrens efter 01. Kom in i andra andningen antagligen, för jag orkade med att kolla på hela filmen.
Så man är ju inte lite trött just nu.
Men jag kom på att jag ska gå till affären nu när dom öppnar kl 9. Tydligen skulle det vara med en "kändis" på dom som fyller år :P
Vem kan det vara? hihihii
Jag ger er en ledtråd! =)
Bara han inte hinner vakna innan och läser detta inlägget. Men det tror jag inte, J är inte direkt morgonpigg av sig.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0