Inte roligt alls!

Har värsta fylleångesten idag. Har tittat på bilder från 2x25 årsfesten och jag skäms!
Kan inte påstå att jag drack mycket men det blev inget bra avslut på kvällen. Jag och Johan mådde så dåligt på söndagen så vi båda inte ville vara i vaket tillstånd. Men festen var skitkul men det är dan efter man vill glömma!
Så nån dramatisk bröllopsdag blev det inte. Vi åt 3 rättersmiddag och tog det lugnt.
Älsklingen fyllde 25 och jag överraskade honom med att ordna till lite firande med marängtårta och hans familj kom över. Nått han inte fick veta i förväg.
Verkligen hela söndagen var det illamående och ångest som hägrade och kul var det inte!
Aldrig mer sprit säger jag bara! 

Nu ska vi köra till kliniken igen så Johans tå blir omplåstrat. Hoppas ni hade en bra helg! 
Får se om man lägger upp bilder :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch vad hemskt att känna så, hoppas dagen blev bra ändå. Kram

2009-08-17 @ 10:00:44
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0