Inte en bra start på veckan!!

Igår kväll gick allt åt skogen på jobbet. Gjorde världens tabbe! Jag var så arg på mig själv så jag kunde slå sönder nått. Givertvis så sitter man i bilen och gnager om allt om och om igen så jag verkligen kokade när jag kom hem. Jag kunde inte ens prata med Johan och berätta vad som hade hänt.
Åh jag är så j-vla dum!!!
Nu har jag smält det lite och jag ska ordna upp det imorgon. Nu är jag ledig och det ska inte komma ivägen för min fri dag.

Fick lite fikabesök igår kväll strax efter jag kom hem. Hannah och Torbjörn kom över med sockerkaka. Vi satt och snackade på altan. Mumsigt var det med fika. Det är sånt som jag och Johan typ aldrig gör. Det är ju roligare med sällskap. Det blev en trevlig kväll, Johan var duktig på att göra bort sig bara, men det så han bara är :P... vi skrattade iallafall mycket. Speciellt när J börjar prata om, det han egentligen menar militant vegan! Nästan rätt.
-man kanske skulle bli en sån militär vegan!? hahhaha

Godmorgon!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi ska pröva den idag : ) Allt bra? Kram

2009-08-11 @ 09:21:48
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0