Fredag och snart helg!

Igår var det en ganska hektiskt dag på jobbet, blev stressad när jag kom dit för jag hade inte fått upp varorna på onsdagen men jag hann med och hann även kolla lite inventering...som verkligen behövs varje vecka pga av all snatteri det är på finkem-avdelningen. Man märker främst av det på hårfärgen. Mer övervakning kommer, så då ska vi sätta dit dom j-vlarna! Ursäkta språket men jag blir så arg på folk som håller på att tar saker.
Sen efter 17 blev det en massa i förbutiken plus att man skulle hinna med mejeriet innan man skulle gå. Huvudvärken kom och höll i sig ända till natten.

Just idag blev det en lång sovmorgon, vaknade vid 04 av nått väldigt konstigt ljud fast katterna låg på sina sovplatser. Jag gick upp iallafall och besökte toaletten. Försökte ropa in Isolde som gjorde nattrond men det var inte förrens kl 08.30 hon vill kom in. Jag är fortfarande trött och huvudvärken börjar komma igen. Hoppas verkligen att det inte är nån förkylning på gång nu innan resan. -Snälla, ingen förkylning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0