En vanlig måndag.

Till min förvåning fick jag två timmar extra att var hemma istället för att vara på jobbet. Hade helt glömt bort att vi hade ändrat min måndag. Tur man upptäckte det i tid annars hade det varit lite surt. Man har ju inte jobbet ett par minuter ifrån hemmet direkt.

Annars händer det inget speciellt idag. Ska sätta mig och kolla
om man ska beställa nått trevligt från taxfreekatalogen ikväll. 
En parfym ska jag beställa har jag bestämt mig. Tänkte redan göra det när vi flög till Bulgarien men det blev inget av det då. 
Britney Spears Midnight Fantasy ska det bli. Den doftar ljuvligt.
Har redan använt hennes Believe, som är med en storfavorit!
Nått gott och dricka får man med titta efter.
Önska mig lycka till. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0