Läslus

Vilken jobbdag det blev idag. Så mycket att göra och mycket folk. Snacka om jag blev stressad när jag började jobba. Jag märker själv att jag inte blir lätt att jobba med när jag är uppstressad!
Höll på nonstop mellan 14-20 med tio minuter rast. Men tiden gick snabbt =)
Väl hemma väntade en lyxmiddag, svärfar var ju hem till oss i förmiddagen och lämnade över en bit rökt lax. Så det blev lax, potatis, romsås och sallad till middag. Fisken smälte i munnen, så gott var det!

Bloggade för en månad sen om böckerna Twilight, hade då köpt 2.a boken (När jag hör din röst). Men det var inte förrens i onsdags jag började läsa i den. Hade försökt några gånger när jag hade gått och lagt mig men jag somnade alltid efter 5 minuter så jag kom aldrig in i den. Men för ett tag sen fick jag frågan om jag hade läst den än, men det hade jag ju inte så det var ju lite pinsam. Så jag tog tag i det i onsdag och nu 2,5 dagar senare är den utläst. När jag väl kom in i den kunde jag bara inte sluta. Jag tänkte på boken när jag var på jobbet och när jag var på väg hem. Den är verkligen beroendeframkallad.
Så nu efter 450 sidor senare är jag så nöjd med berättelsen och jag bara längtar tills den kommer på film i vinter =) Jag får nog köpa den 3:e boken inom en snar framtid för jag är så nyfiken hur den kommer handla om.


GLAD PÅSK till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0