Onsdag redan?

Idag tog jag en extra lång sovmorgon än vad jag brukar. Denna trötthet vill inte riktigt ge sig. Hoppas det vänder. Drömmde gjorde jag i massor iallafall. =) Knasigt.
Förkylningen verkar var på sista etappen nu så vi håller tummarna att det inte blir nått mer av det.

Shoppade på jysk igår, det var en solsäng som jag hade titta på. Så perfekt när man ska ligga och sola i sommar och inte behöver ligga på gräset hela tiden.  Så denna fick åka med hem.

Inte världens snyggaste men den är bra. Måste få lite grundfärg innan man vågar visa sig på stranden i Bulgarien. Kankse man ska börja sola solarium först? 
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0