Ljudet gör mig galen.

I över en timme har några "jävlar" kört med en maskin som låter som bara den. Tack så hemskt mycket. Jag som inte vill sova egentligen är så tacksam att dom kör med den så tidigt :P
Man blir så frustrerad av att höra ljudet! För det har hållt på nonstop. GAH!!!! Detta drar mig till vansinne.

Igår bytte jag äntligen däcken på bilen, ska alltid vara ute i sista stund, men nu är det klart!
I övrigt jobbade jag kväll igår och tyligen hade nån grävt av nån kabel på morgonen så det hade varit nått strömavbrott i hela Tollarp typ. Plus att det bankomaten gick sönder pga av det. Så alla skulle ta ut pengar hos oss och vi hade inte fått all den växeln vi behövde så det var lite kris ett tag. Sen fick vi höra att Hemköps kortterminaler hade slutat fungerat sen strömavbrottet plus att dom fick tycka in alla varor manuellt, shit vad roligt för dom! Lite kul tycket man det va :P
Men men man ska aldrig säga för mycket för det fick jag för på kvällen sen. Vi kunde inte göra nån butiksavstäming för kortterminalen inte fick nån kontakt eller vad det nu va. Så jag och Sofi fick starta om datorn och ringa support....Som inte ens har öppet till kl 20.00 ens. Så där gick det 20 min extra. Ja ja hem kom man till slut men man ska se upp på vad man säger i vissa stunder =)

Låt mig överleva denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0