Fredag i all ära!

Härliga fredag är här och jag önskade mig precis att man var ledig just idag. Men så är inte fallet tyvärr =(
Däremot har jag hela förmiddagen på mig att ordna med passet och ska väl hinna med en träningsrunda på friskis också är det tänkt. Hoppas det inte tar sån lång tid hos polisen för då kan man kolla in rean på stan som det tydligen är nu.... Jag har verkligen noll koll på sånt. Är inte på stan så ofta. Men det är väl tur det så man inte gör sig av med en massa pengar istället.
Men jag tänkte att man kanske kan hittade lite nya kläder till resan vi ska göra. Och det är såå mycket som jag vill shoppa och ha. Känns som det är hur mkt som helst som ska betalas denna månaden också. Får nog kolla upp det först kanske? =)

     Har förresten glömt att berätta att vi ska på Inflyttningsfest imorgon. Tror det skulle bli utgång efter festen och det ser jag framemot. Nu var det ett tag sen man var ute(senaste gången jag ramlade ur bussen :P) och jag känner ett sug efter att dansa och träffa bekanta. Kul kommer det bli!!

Det går verkligen bra med vikten nu, om man får skryta lite :P Idag blev det -17.8kg Det är bara att tacka och ta emot varje hekto man går ner. För det blir bara svårare och svårare. Men delmålet är inte så långt borta nu.

Fest Fest Fest Fest Fest Fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0