Helgen

Har verkligen haft bloggtorka denna helg, lusten har inte funnits bara. Har haft jobbhelg så man har varit trött om kvällarna också.
    Ralle var här i lördag och umgicks med oss. Medans jag var på jobbet hade dom grillat och kollat film bla. Jag ville ju också vara med. Det e trist att jobba helg, det är då alla andra är lediga.
Just en sån sak att Ralle frågade om jag ville vara med till Ullared i söndags, snacka man blev arg för att man inte kunde. Det hade varit jätteroligt att göra en trip upp dit. Men det får bli med svärmor i sommar istället.
    Efter jobbet i söndags körde vi till Johans kusin som hade dataproblem, samtidigt fick vi se hennes nya lägenhet. Så det blev två flugor i en smäll. Hennes dotter har verkligen vuxit senast vi träffades. Det är hemskt hur fort tiden går!
Johan lyckades iallafall lösa problemet det var en sån simpel grej som att knappen till antennen var avstängd så det var därför inte det trådlösa nätverket funkade. Men hon blev superglad att det blev fixat. För jag hade inte heller velat sitta på hallgolvet och surfat, hihihihi. Där efter körde jag till träningen och svettades lite och Johan hängde på jobbet. Det gick bra men dessa armhävningar var jobbiga!

Annars har det varit en bra helg, har till och med köpt penseer som jag ska plantera på framsidan. Känner på mig att i morgon blir det en fixar dag, byta gardiner och plantera blommor. Är det fint väder i morgon också så kanske man ska snygga upp i trädgården också? Rensa stuprören, som det alltid blir stopp i?? Vi får väl se.

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0