23 april

Det är verkligen jätteroligt att vakna upp med huvuvdvärk, eller hur? Får nog ta en Ipen iallafall för det lär ju inte släppa än på ett tag.
Ja då var det torsdag igen och var tar veckorna vägen egentligen? Det positiva är ju att utomlandsresan närmar sig med stormsteg, men det kan bara var det enda. Får ta mig i kragen och köra till polisen imorgon och ordna med passet. Kan vara rätt skönt att ha det avklarat. Så får vi väl se hur lång tid det tar innan man kan hämta det. Hoppas verkligen inte att det tar över 4 veckor. Vi håller tummarna iallafall.

Imorgon blir det att köpa biljett till Sweden Rock, chefen fixade ledigt åt mig och det tackar vi för. Det ska verkligen bli superroligt att åka dit!

Nej nu måste jag äta frukost om jag ska komma till jobbet i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0