Förkyld =(

Då var det onsdag igen. Och det blev som jag gissade, förkylning har tagit över min kropp. Men det komiska är att jag är JÄTTE täppt i bara den ena näsborren. Så har det varit sen i går eftermiddag. Så skumt. Halsen är bättre iallafall, tackar för det för det var knappt man ville svälja igår. Känner mig tjock i huvudet men det kan ha att göra med näsan antagligen. Kul att vara sjuk till valborg =(

Nej det känns på senaste tiden att det har blivit en massa gnäll är i bloggen. Men stå ut lite till så lovar jag att jag ska bättre mig. Känns skönt att ventilera ibland, fast det kan bara vara dåliga saker.
    Igår hade jag ganska tråkigt här hemma så jag började att göra "vänskapsband", tror jag de kallas. Gjorde sånt jämt när man gick i mellanstadiet. Dom blir rätt snygga. Har inte så många färger att välja mellan men det är en början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0