1 April

April april, jag kan lura dig vart jag vill. Som man brukar säga. Tänka sig att det redan är 1 april, veckorna går så fort. Men mot varmare väder hoppas jag. För idag lyser solen för fulla muggar, härligt.
   Jag mådde bättre efter jag hade kommit hem, vet inte var det var som gjorde att jag blev så dålig. Man kanske inte hade ätit tillräckligt? Vill inte att det ska hända igen iallafall.
Det har varit upp och ner denna veckan med nyttig kost. Sköter mig jättebra när jag är hemma men så fort jag kommer till jobbet går det över till småätande för det finns alltid nått som ligger framme. Men jag ska försöka låta bli idag och dom andra dagarna så klart. Önkskade att man kunde öva sig fram hur man tänker innan man stoppar isig sånt som inte är bra.
Självdisciplin heter det!!! Det vet jag så mycket väl. Men det är inte lätt.

Jag får ju akta mig så jag inte sväller upp som jag såg ut innan. Det ska jag ha i tankarna innan jag proppar i mig en massa skräp. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0