Toppen Lördag!

Vilken fest det blev i lördags =)
Jag och Johan hade så himla roligt. Tusen tack till Lisette och Daniel.
Det var både kända och okända ansikten på festen men jag hade så roligt med allihopa. Hoppas verkligen att vi kan träffas snart igen.
Det blev till och med en kille som showade med att spruta eld, det är fan inte dåligt! =) Sen tog vi bussen in till stan och vidare till Grand. Tyvärr så var det fler som gick till Banken istället. Men vi blev ett litet gäng iallafall. Johan och Ralle gick till Biljardkompaniet. Sen träffade jag på Jocke, en bekant sen länge tillbaka som jag hängde med hela kvällen. Men jag måste verkligen säga att jag hade en toppenkväll. Synd man blev lite för berusad för jag fick höra av min underbara maken en del grejer jag hade tydligen gjort och sagt. Jag tycker sånt är oerhört pinsamt och jag hoppas verkligen att jag inte gjort nått som kommer fram i efterhand.
Jag är oerhört tacksam att Johan stannade kvar fast han hade tänkt ta en bussen hem. Jag hade lite problem om man kan säga så =) Iallafall träffade vi på Malin, Linda, Helen också på grand, alltid lika roligt. Och givetvis kom vi med på vimmelbilderna =)



Men sen på söndagen, oh my good! Jag vaknade efter 10 och jag var fortfarande full. Har aldrig hänt i hela mitt liv. Jag och Johan skrattade åt mig hela förmiddagen och eftermiddagen. Allt som hade hänt (vilket jag inte nämner) och vad roligt allt var.
Ja man lever bara en gång så varför inte =)

Kommentarer
Postat av: Lisette

fniss Men kul hade vi iaf.. hihii..

2009-05-01 @ 21:41:36
URL: http://floppimig.blogg.se/
Postat av: MR

FNISS!!!! Så kul var det;)

2009-05-01 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0