Sweden Rock?

Fick en kommentar från en tjej från Falun i ett inläggen idag. En som känner vid min svägerska.
Jag blev jätteöverraskad och glad när jag läste det!
Hon fick mig att välja Sweden Rock i juni.(ska bara försöka få ledigt från jobbet) Dan innan vår bröllopsresa. Maken har tjatat på mig ett x-antal gånger men har inte direkt lockat, fråga mig inte varför, för jag vet att det är skitmånga bra band som spelar.

Just det det här snacka "lite dalmål i all den där halvdanskan" slog alla rekord. Så klart man hänger på. Hur mycket har man inte fått höra och framför allt stå ut med skåningar som härma dalmål. Inget vidare bra kan jag medge. NI KAN INTE!!!  =)
Hoppas hoppas man kan få ledigt nu för jag blev i eld och lågor =)

Nu ska vi tända grillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0