Sanningen

Jag har precis läst min kära mans blogg om det nya livet som startar för honom. Jag är så glad för jag har Johan i mitt liv, för jag kan inte föreställa mig ett liv utan honom. Jag kan bara inte! Allt kretsar runt honom. Och jag trivs så bra i hans sällskap, det gjorde jag redan efter 10 minuter när vi träffades första gången i Uppsala. Sen dess har det varit VI!!
   Jag kan nog vara lite för hård mot Johan, missförstå mig inte, utan jag menar att jag begär mer kärlek av honom, kanske mer än vad han kan klara av att ge mig. Men det har med att göra att jag inte har min familj i närheten hela tiden och det kan gå ut över Johan. Jag kräver mer då. Jag älskar Johans släkt över allt annat men det är hos Johan jag får bekräftelse. Det är så svårt att förklara men jag menar inget ont om någon. Det är bara jag som funkar på så vis.
Just att jag oftade min del för Johan skull, vilket jag inte ångrar för fem öre men det är svårt att hantera ibland. För saknaden blir för stor(klump i halsen) ibland. Man saknar dom så oerhört mycket i vissa perioder. Jag har pratat med Johan om det och det är inget nytt. Vi kämpar på när jag kommer in i dessa perioder, för det är du och jag Johan, inget kan bryta det.


Mr and Mrs Rönn

Kommentarer
Postat av: Johan R

Är så lycklig med dig!

2009-04-14 @ 10:58:49
URL: http://johanshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0