Påskdagen

Dagarna går fort när man har roligt! Igår hemma hos Johans mormor och morfar hade vi det toppen. Vilket kalas =) Småbarnen var så roliga, dom charmade allihopa! Vårt påskägg till Eve och Carina blev uppskattat =) Det var ju bra det! Men vem gillar inte godis egentligen?

Idag har jag och Johan städat våran klädkammaren som nästan alltid har en tendens att bli stökig. Nu ska det hållas har vi lovat varandra. Jag ska till och med hänga in en massa av mina kläder där så blir det ännu lättare att hålla ordning i garderoben också. Lite roligare är det också och ha en så kallad walk-in closet.
Vi ska om några timmar köra till Mona och Martin och hämta dom för att sen köra hem till Jenny och Fredrik för att grilla. Nu har solen hittat fram så kvällen kommer nog bli jättefin, har inte varit ute idag så jag vet inte om det är kallt eller varmt :P Men det blir nog bra vilket som.
Kycklingfileerna ligger i marinad och gotta till sig iallafall!

Hittade älsklings sally sovande i vår säng, hur söt som helst. Råkade visst väcka henne när jag närmade mig =)
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0