Påskafton

Fasen! Har en förkylning på g som bryter ut när som helst till nått värre. Så drygt. Just idag när jag och mannen ska ta tag i viktiga saker här hemma. Kanske man orkar lite iallfall.

Senare idag bär det av till Johans mormor och morfar på Påskmiddag med hela släkten =)
Det ska bli hur mysigt som helst.
 
Tror jag ska väcka herr Sovtuta nu, så tråkigt att sitta själv. Har plockat undan i köket, plockat ur diskmaskinen, hängt tvätt och håller på att tvätta medans han har sovit. Verkligen brist på annat. Nu är det dags för frukost.
Hiiiihhi har kommit över 16kg idag =) Kunde inte låta bli att väga mig idag också.

GLAD PÅSK!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det är superhärligt med bad :-) Åhh, vad duktig du är med viktnedgången!! Imponerad Ses om nån timme, kram kram

2009-04-11 @ 12:12:11
URL: http://mammamuochlillfis.blogg.se/
Postat av: Julia

Du är så duktig min vän! =)

2009-04-13 @ 22:35:30
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0