Överraskad

Idag när jag kom till jobbet så blev jag måttligt överraskad. Svärmor säger att det har kommit ett blomsterbud till MIG. What!! Vad är detta liksom?
Rev upp pappret och jag fann 5 stora röda rosor från maken. Han är bara för underbar. Där gjorde han min dag!

På kortet stod det; Nej, jag har inte hittat på något djävulskap. Jag bara älskar dig så mycket! Vi ses ikväll. Kramar J
Jag blev så jätteglad. Johan kan överraska en! Alla på jobbet bara undrade om det var nått speciellt idag eller om Johan hade ställt till det med nått. Hihiihi Men det hade han inte!
 
Fick tom. en komplimang av en kund idag som frågade om jag hade gått ner i vikt för det syns sa hon. Det är den första som har sagt nått(av kunder) och det är ju klart man blir glad av det. Vilken superfredag!. Nu blir det en massa mys i soffan. Har köpt hem lite gottis som man ska knapra på.
Ha en skön fredag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

När jag gick in på Ica häromdagen kände jag inte igen dig, du har ändrat hårfärg? Och blivit liten : ) Fin var du iaf. Kram

2009-04-06 @ 20:33:06
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0