Onsdag - Nostalgi

När jag vaknade för en timme sen sken solen, skönt att ovädret var borta.
Sitter med min frukost nu, en tallrik K-special och det är så gott! Har även startat en maskin för jag har en massa tvätt att bli av med. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på innan det är dags för jobbet. Vet att det finns grejer jag kan dona med men vet inte om det är det jag vill göra just nu =) Vilket dilemma.

Träningen igår var jobbig men roligt så klart. Tror det beror på att jag har ont i låret. Kan inte riktigt ta i som jag brukar. Men skönt var det att få träna.Är tacksam att Johan övertalade mig. För jag var på gränsen att inte köra för jag hungrade efter middag. Men det gick bra. Nu blir det inte förrens på söndag igen. Det är så när det är påskhelg.

Mannen och jag kollade på Tjenare Kungen igår och den är så bra. Innehåller en massa härliga låtar från 80-talet som väcker en massa minnen hos mig. Bland annat desa är så bra.




Här har ni trailen! SE DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0