Onsdag 22 April

Godmorgon.
Idag var det verkligen jobbigt att kliva upp, var det inte för katterna började dryga sig hade jag nog legat kvar än. Men men nu är man uppe och ska snart äta frukost, magen kurrar lite så det var nog lika bra att gå upp.
Jobbar kväll idag så jag har hela förmiddagen på mig att ta det lugnt för jag orkar inget annat. Tiden går så fort iallafall, så det är inte lönt.
Maken började läsa i "När jag hör din röst" utan min vetskap. När jag kommer för att lägga mig så blev jag förvånad. Efter ett tag hör han bara säga -Wow, vad spännande. Jag sa ju det! hahhaha. Kanske han läser mer, vem vet?

Idag fyller min kära far år. Grattis. Nu är det bara en månad kvar tills vi ses igen. Dom ska med till Tyskland tillsammans med mina svärföräldrar. Så skojigt det kommer bli.

Grattis Pappa!!!!


Uppdate: Bloggen fyllde med år igår kväll, hela 1år. Tänk vad tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0