Non-stop känns det som.

Vilken dag det har varit. Iväg till jobbet imorse och var där mellan 9-14. Handlade lite inför ikväll, hem och plockade snabbt undan lite i lägenheten medans jag klädde på mig träningskläderna. Ca 15.00 var jag i bilen och körde till träningen. 1.45 timmar senare in i duchen snabbt och 17.01 ringde Mona och Martin på och jag hade precis klätt på mig och var redo för en kväll tillsammans.
Alltså har det varit nonstop idag kan man säga =) Nu börjar jag känna mig lite sleten.
Vi hade en toppen kväll, så där alldeles lagom. Äta mat, sitta och snacka, sen inta soffan och snackade vidare medans tv´n visade roliga klipp.
Måste säga att maken gjorde en supergod potatissallad Den lär vi göra fler gånger.
Nu efter allt man har syndat så känns det som man får ta sig i kragen igen =) promenad imorgon med andra ord.

Dagens bästa!!
-Man behöver inte vänta, det är bara att använda vattenslangen! Så SÅ roligt Martin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0