Lördag

Glömde updatera om hur det har gått denna veckan men det är ingen stor förändring iallafall. Ligger på -14.6kg nu istället. Börjar känna lite press nu på om jag ska klara av delmålet innan juni. Gör jag inte det så kommer jag inte att deppa över det men tråkigt är det ju så klart. Det är bara att kämpa vidare helt enkelt.

Idag är det städning och ev. ett fönster som ska tvättas och byta gardinpå, som gäller innan det är dags för jobb.
Det är verkligen synd att jobba när vi har sånt underbart vårväder. Igår kom det kunder som hade shorts och t-shirt på sig. Då är det varmt =)
Hoppas verkligen att jag hinner med träningen imorgon. Kom och tänka på att friskis har inte öppet så länge till. Får utnyttja tiden som finns kvar innan dom har sommaruppehåll! Sen får vi se hur det är när dom har pass i Tivoliparken?
Det återstår att se.....

Frukost nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0