Långfredag

(9.40)
Godmorgon.
Sitter och dricker te för en gång skull men den är främst till min onda hals. Hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk. För det vill jag absolut inte bli! Ska snart äta frukost, tänkte jag skulle blogga lite först =)
Idag ska jag jobba kväll medans maken är långledig till tisdag, vissa har det bra. Men jag ska se på det att idag är det dubbelt upp. Så det kan glädja en lite. Plus att jag inte jobbar till 22.00 som jag skulle ha gjort utan idag är det "bara" till 20.00 inte så illa det inte.

Igår hade jag och Johan en mysig kväll tillsammans. Det blev grillning i det härliga vädret. Maten blev så god så man var nästan i extas. Ja, nästan iallafall :P Vi hade fått tips att pröva findus Potatisklyftor med grillade grönsaker. SÅ Gott!! 
Till efterrätt hade vi Jordgubbar.
(10.41)
Kom av mig lite, svärfar ringde och ville komma förbi så då fick jag hoppa in i duschen medans Johan snygga upp i lägenheten.
Frukosten är med avklarad.

Vägningen idag blev -15.8 kg. Inte långt från sexton nu. Happy.
Nej nu kom svärfar. Hej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad gott det lät, och spec med jordgubbar !!

2009-04-10 @ 22:26:19
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0