Hurra!

God morgon!!!

Idag skiner solen i massor men det är jättekallt ute, märkte det när jag släppte ut katterna. Men gradantalen lär nog stiga under morgonen får jag hoppas. 
   Idag står annars träning på schemat, får se hur det går för det är nästan 1,5 vecka sen jag var med sist pga ont i ena benet och förkylning.
By the way så älskar jag mina vitsippor, nu står dom så ståtligt i sina vaser, me like!

Ja då var det fredag igen och vägningen denna gång blev -17.0kg
Man kan inte mer än le så fort man tänker på det. Har inte tränat nått så jag ska vara glad åt att vågen visar det den visar. Men jag har fått en ny kick efter Johan bestämde sig också att förändra sin livsstil!
Happy today!!
Nej mina vänner, nu väntar en bok på mig, så adjöken.

Igår passerade vi 8 månader som gifta!
Älskar dig så mycket Johan!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh, vad kul att du kommit in i ett nytt stim med viktnedgången. Det gäller att va envis;-) Superduktig är du i alla fall, shit -17 kg. Det är mycket bra jobbat, det ska du ha all credit för! Ha en skön helg! Kram

2009-04-17 @ 13:31:18
URL: http://mammamuochlillfis.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag blir ju tokinspirerad av att läsa din blogg! :D

Lina här från falun som hade lite kontakt med Malin i Enviken! för massa år sen.

Pratade med din man för ett tag sen å jag tänkte faktiskt tjöta lite på dig att hänga på till Sweden Rock! :D

Kom igen vi måste ju prata lite dalmål i all den där halvdanskan!

Kram från mig!

2009-04-17 @ 15:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0