Härligt värre!

Vilket underbart väder det är idag!!!
Jag gjorde mitt besök hos polisen imorse och det gick på ett kick. Om en vecka kan jag hämta det nya. Kan ju inte påstå att fotot och namnteckningen blev bra men för mig kvittar det på passet. Huvudsaken är att körkort är bra för det är det jag använder mest....Johan lär väl skratta åt passet för det gjorde han förra gången. ahhahaha.
Sedan tog jag en vända till Kappahl och hittade en söt rödrutig skjorta som jag ev. ska ha på mig imorgon. Plus en rosa topp.
Kände att det inte var lönt att köra hem innan träningen så jag gick på stan och kollade lite, som tur var hade jag hela träningsbagen med mig. Bättre att vara förberedd.
Slutligen handlade jag dricka till maken på systembolaget. Jag har vin här hemma som jag tänkte dricka.

Och träningen gick superbra. Så j-vla kul jag hade. Synd att man ska känna så här när terminen är snart slut och inte tidigare. Men men vad ska man göra?
Är det sånt här väder i morgon ska jag nog ligga och sola ett tag, mellan allt annat som egentligen jag har att göra. Men jag ska fixa in det på nått vis. Det blir planering ikväll med andra ord.

Ha en skön fredag och tänk på mig som måste sitta inne och jobba =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0