Det känns i hela kroppen.

Åh vad skönt det var med träningen nu ikväll. Jag verkligen kände att jag kan mer nu än innan och det gav mig en sån härlig kick. Att verkligen jobba bort dessa EXTRA kilon jag har gått runt med-tok för länge-är det bästa jag någonsin gjort. Bara veta att man kommer i mindre storlekar när man köper kläder nu är ju så kul.
Jag vet att jag kommer nå mitt delmål nu innan juni och det är jag så tacksam för. För är det nått jag inte vill så är det att misslyckas! Tjockisen kan :P



För övrigt är det en lugn vecka, ska ta lite trädgårdsarbete i helgen förhoppningsvis. Gräset behövs klippas bla. Rensa bland blommorna och allt sånt.

Nej nu ska jag ta och kolla om det är nått bra på tv annars ska jag nog uggla på nån film istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0